De onthulling (foto: Henk Groenendaal).
De onthulling (foto: Henk Groenendaal). (Foto: Henk Groenendaal)

Midden-Delfland op de kaart met PUUUR Midden-Delfland

Midden- Delfland - Een groep van enthousiaste agrariërs, voedselproducenten, recreatieve ondernemers, gebiedsorganisaties en gemeente ging gezamenlijk aan de slag met de gebiedsmarketing van MiddenDelfland. Onder de noemer 'Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder' werkten zij aan een gezamenlijk merk: PUUUR Midden-Delfland. Tijdens de zomer gaat de bijbehorende gebiedscampagne van start.

Sterk merk Bas van den Berg van Hoeve Ackerdijk in Schipluiden is één van de ondernemers in het ontwikkelteam en benadrukt hoe belangrijk het is dat de ondernemers, de gebiedsorganisaties en de gemeente samenwerken om het groene Midden-Delfland gebied te vermarkten in de regio. "De afgelopen maanden hebben wij gewerkt vanuit een gezamenlijke identiteit", vertelt Van den Berg, "Midden-Delfland als voedsel- en belevingslandschap voor de stad. Om dat te bereiken is een sterk merk waaraan iedereen zich kan verbinden noodzakelijk."

Het nieuwe merk PUUUR Midden-Delfland staat voor het pure landschap en de eerlijke streekproducten dichtbij de grote stad. Een vriendelijke en rustgevende omgeving waar je kunt ontspannen en genieten. "Midden-Delfland is het gras tussen het steen van de grote steden. Wij zien het als onze opdracht dit gebied mooi en groen te houden. Dat lukt alleen als we met z'n allen het gebied versterken en mensen verleiden om hier te recreëren" vertelt wethouder Sonja Smit. Naamsbekendheid in de regio "Hoe prachtig is Midden-Delfland en hoe weinig mensen weten dat?" Volgens wethouder Sonja Smit des te meer reden om Midden-Delfland steviger op de kaart te zetten.

Het logo PUUUR MiddenDelfland komt te staan op streekproducten en uitingen voor recreanten. Ook wordt speciaal campagnemateriaal ontwikkeld. 

Meer berichten